Direct een afspraak maken

Bij EchOost kunt u direct zelf een echografisch onderzoek in de agenda van één van onze echografisten plannen. Shockwave of elektrolyse (EPTE/PNE) vinden altijd plaats ná een echografisch onderzoek.

Wilt u een bestaande afspraak wijzigen? Neem dan contact met ons op via 078-6428546 of vraag@echoost.nl.

Na het maken van de afspraak ontvangt u direct een bevestiging per mail, waarin u uw gemaakte afspraak vindt en vooraf diverse vragenlijsten kunt invullen. Heeft u de bevestigingsmail niet ontvangen? Bel dan altijd naar de praktijk om uw afspraak te controleren!

Wat moet ik meenemen?

Neem het volgende mee naar uw afspraak:
– Betaalmiddel
– Grote handdoek/strandlaken
– Identiteitsbewijs (alleen bij eerste afspraak)

Wat moet ik weten?

Stel u vooraf op de hoogte van de kosten van onderzoek/behandeling bij EchOost.
Wanneer u bij ons onder behandeling komt, stemt u automatisch in met ons huisreglement en privacyovereenkomst. Lees deze voorafgaand aan uw afspraak rustig door.

Triage Covid-19

Om verspreiding van het coronavirus Covid-19 tegen te gaan, kunt u alleen een afspraak plannen indien u de volgende vragen met ‘nee’ kunt beantwoorden:

– Heeft u één of meerdere van de volgende (milde) klachten: hoesten, neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, benauwdheid, verhoging/koorts, plotseling verlies van reuk of smaak?
– Wacht u op de uitslag van een test?
– Bent u in quarantaine volgens de voorschriften van de Rijksoverheid?

Als u één van bovenstaande vragen met ‘ja’ moet beantwoorden, dan mag u uw afspraak op elk moment afbellen (ook korter dan 24 uur van tevoren), zonder dat deze in rekening wordt gebracht. Meldt u dan wel zo snel mogelijk (in de ochtend) af, wij zijn bereikbaar vanaf 8.00 uur. 

Twijfel? Bel vooraf! Dan kunnen we de situatie en mogelijkheden bespreken.

Wanneer de receptioniste of therapeut tijdens uw bezoek merkt dat er wel sprake is van een van bovenstaande verschijnselen/gevallen, wordt de behandeling niet gestart of direct afgebroken.