Direct een afspraak maken

 

Intake/onderzoek
Bij EchOost kunt u direct zelf een echografisch onderzoek plannen in onze agenda. Shockwave of elektrolyse (EPTE/PNE) vinden altijd plaats ná een echografisch onderzoek.
Let op: na het maken van de afspraak ontvangt u een bevestiging per mail. Ontvangt u deze niet? Bel naar de praktijk 078-6428546 om uw afspraak te controleren!

Vragenlijsten
Na het maken van de afspraak vragen we u enkele vragenlijsten in te vullen, voorafgaand aan uw eerste afspraak. Door deze vooraf in te vullen, verloopt de intake sneller en is er meer tijd voor het onderzoek! Zie bevestigingspagina en -mail voor meer informatie.


Afspraak controleren/wijzigen/annuleren
Let op: hiervoor is inloggen vereist. Een account maakt u aan via een mail van MijnZorgtoegang (deze komt vrij vaak in de Ongewenste mail terecht). Bent u uw inloggegevens vergeten, lees dan hier wat u kunt doen.

Heeft u vragen of wilt u liever een van onze medewerkers spreken? Neem dan contact met ons op via 078-6428546 of vraag@echoost.nl.

Wat moet ik meenemen?

Neem het volgende mee naar uw afspraak:
– Betaalmiddel
– Grote handdoek/strandlaken
– Identiteitsbewijs (alleen bij eerste afspraak)

Wat moet ik weten?

Stel u vooraf op de hoogte van de kosten van onderzoek/behandeling bij EchOost.
Wanneer u bij ons onder behandeling komt, stemt u automatisch in met ons huisreglement en privacyovereenkomst. Lees deze voorafgaand aan uw afspraak rustig door.

Triage Covid-19

Om verspreiding van het coronavirus Covid-19 tegen te gaan, kunt u alleen een afspraak plannen indien u de volgende vragen met ‘nee’ kunt beantwoorden:

– Heeft u één of meerdere van de volgende (milde) klachten: hoesten, neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, benauwdheid, verhoging/koorts, plotseling verlies van reuk of smaak?
– Wacht u op de uitslag van een test?
– Bent u in quarantaine volgens de voorschriften van de Rijksoverheid?

Als u één van bovenstaande vragen met ‘ja’ moet beantwoorden, dan mag u uw afspraak op elk moment afbellen (ook korter dan 24 uur van tevoren), zonder dat deze in rekening wordt gebracht. Meldt u dan wel zo snel mogelijk (in de ochtend) af, wij zijn bereikbaar vanaf 8.00 uur. 

Twijfel? Bel vooraf! Dan kunnen we de situatie en mogelijkheden bespreken.

Wanneer de receptioniste of therapeut tijdens uw bezoek merkt dat er wel sprake is van een van bovenstaande verschijnselen/gevallen, wordt de behandeling niet gestart of direct afgebroken.